Baadaaa

Godmorgon, jag ska strax till jobbet men är klar så jag satt mig här lite.
Igår var det full rulle hela dagen.

Som sagt så tränade vi på morgonen, sen åkte Alexander och rensa bilen och tvättade.
Han hämta upp oss så hela familjen åkte ner på stan och åt, Leon fick sig ett par nya badshorts och en ny keps.


(asläcker!)



Jag i bilen med vind i håret haha



Sen åkte vi till sandviken så Leon fick leka lite i sanden, han gick faktiskt ut till midjan så ja han badade nästan.
Dock var det ju ganska kallt så det var sanden som gällde.



Haha snygg bonnbränna karln min har!







haha och så lite sand på kepan!

Så vår gårdag var suverän.
Nu jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0