bästa killen <3

Det är ju fasen ett paradis att jobba när gubben är hemma med Leon. Han gör ALLT.
Igår tvätta han all tvätt, stod med mat, städade toaletten, diska ja you name it!
Idag när jag kom hem på lunchen skura han golvet och när jag kom hem efter jobbet laga han mat!

Lyxliv? :D Haha de är ju iofs så han har haft de i typ 2 år nu haha. Och så har Leon och Alexander jättekul när jag inte är hemma, skönt att veta. Leon är så duktig nu, han har IDAG ätit med sked helt själv, okej mycket mat hamna på golvet men äsch han är superduktig!
Även fast jag jobbat helg jobbar jag även imorgon, och ons-fre.

Just nu sitter grabbarna i soffan och kollar Family guy (ovanligt), jag ska ta mig en efterlängtad dusch.
Jag har varit SJUKT duktig idag, i mitt jobb använder vi oss av bil när vi åker till "brukarna" eftersom de är rätt långt att åka, men idag har jag bara gått! Så ja jag har gått en lång sträck idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0