Borsta inte tänderna

direkt efter att du druckit juice!

Steg upp klockan 6 då klockan ringde, börjar kl 7 och jobbar till 14, direkt efter ska jag på nån info på jobbet mellan 14-16 så idag blir det en lång dag för Leon på dagis, likaså imorgon. Nu börjas de! 90 % jobb i sommar sitter inte helt fel alltså :D

Igår: Vi fick jättelång sovmorgon, Leon sov ända till 9.30! Vi gick dock upp vid 9 så vi hann göra lite, men shit va länge han sov. Han som brukar sova till 7 annars. Bara att tacka då.
Ungefär vid 11 hämta vi upp Joakim och drog oss ner på stan. Vi tog oss en glass, jag var sur och hungrig o kunde inte bestämma mig om jag skulle ta en glass eller en ciabatta, de blev en glass iaf.



Efter att ha varit i sisådär 100 affärer åkte vi hem, grabbarna spela lite bordshockey. Även jag körde en match mot Alexander ( fast på kvällen) o jäklen vann med 9-7... Vi hann även med att storhandla, skönt att ha det gjort, fan va tråkigt de är.

Oj, nu rinner klockan iväg måste dra!


Kommentarer
Postat av: Thess

ser att du komenterat men inte vad du skrivit :P

2011-06-16 @ 13:15:32
URL: http://linoubli.blogg.se/
Postat av: Thess

jaha, men det gör jag faktiskt :P mer och mer sen så var det här en kall sås då brukar det mesta gå ner :)

2011-06-16 @ 21:38:40
URL: http://linoubli.blogg.se/
Postat av: Thess

jaha, jo det gör jag faktiskt :P mer och mer sen så var det här en kall sås då brukar det mesta gå ner :)

2011-06-16 @ 21:39:48
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0