Elaka värk

Den ena sover, den andra bygger torn på toaletten med toarullar.





Haha, ja ni ser. Själv sitter jag här med världens värk och inga värktabletter hemma. Dem har ju älskling käkat som godis de senaste veckorna.

Igår när jag sovit och hämtat prinsen gick vi till Ida, barnen lekte snällt och gosade lite framför film i sängen.



Nellie och Leon kollar på spöket Laban (: Leon hade nyss fått en snabbdusch eftersom jag glömt våtservetter hemma haha. Gick till willys för att åka med alexander hem och handla lite.

Pita blev det till mat, det var länge sen faktiskt. Och på kvällen hade vi glass, så jag har varit duktig och tränat hemma nu på morgonen. Blir galen av allt flott vi äter, varför är de så svårt att sluta? haha.

Nu ska jag äta frukost!


Kommentarer
Postat av: Thess

Inte heller blir det bättre av att gubbarna kan äta hur mycket som helst utan att gå upp ett gram ;)

2011-06-11 @ 08:57:19
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0