En fasa

Vilket åskväder vi fick idag, tur att jag inte gick till stadsparken på föräldra/barn picknicken.
Jobbet ringde förut också, ska jobba natt inatt. Sitta vak, för första gången!
Lite nervös måste jag säga, men de kommer nog gå bra. 21.45-7 så det blir en lång natt.

Jag som varit skittrött idag haha, så ska jag jobba natt också. Tur att Leon går på dagis imorn så det är bara att åka hem och lägga sig så tar pappa Leon till dagis. På tal om dagis så kom Leon hem med en massa rivmärken i ansiktet som han fått av en liten tjej, då blev jag ledsen i ögat. Usch, stackars min prins!

Nu ska jag ta det lugnt tills jag ska iväg till jobbet, alexander slutar ju inte förens vid 20 så kan inte sova lite innan heller. Surt haha. Passa på att leka med Leon lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0