Helg

Haft en fin och skön helg, idag fick jag tillomed sovmorgon till klockan 10 det var superskönt, kunde ha sovit mkt längre men vill ju inte sova bort hela dagen.

Lördag:

Åkte ner på stan lite, jag köpte mig ett par skor som jag ska ha på jobbet. Sen fick det bli lite blommor till uteplatsen som Alexander så duktigt planterade.



Leon underhöll sig med att plocka i bollarna i hinken, sötunge!



Satt oss i gräset och lekte lite.



Virus måste vara med såklart.



Hela familjen samlad! Alexander och jag spela lite fotboll på gräset medans Leon fortsatte med sin hink och bollar.
Mot kvällen gick vi in, Leon fick sin gröt. Jag somnade på soffan samtidigt som Alexander sövde Leon haha, men vakna såklart efter kanske 10 minuter.

The Expandabels såg vi igår, lite av en besvikelse men värd att se. Ikväll blir det nån annan film eftersom BB inte längre går på tv :( Tips på film folket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0