hmhm o jag

Fotbollskväll, så jag sitter här ett tag... Leon sover gott i sin säng efter att jag läst sagor och sjungit för honom <3 Trött efter idag tror jag, varit full rulle.

Vi drog oss ner på stan, shoppade en massa kläder. Alla fick kläder idag, men mest Leon. Varför är de så kul o köpa barnkläder? Jag köpte mig iaf en fin klänning, vardagsklänning.








Sen åkte vi runt och hitta en del grejer till uteplatsen, bla en pool till lillkillen. Skitkul ju.
Orkade inte fylla den helt, men de va lika roligt ändå. Alexander har varit duktig och rensat i landet och gjort iordning. I helgen ska vi köpa lite blommor också, mysigt och fint såhär på uteplatsen.

Imorn ska jag träffa Minna, vi ska ha en moffdag. Käka mat, sen på kvällen ska vi nog köpa nått gott o se film eller nått. MYsigt ska de bli iaf! Wihiiii.


Kommentarer
Postat av: minna

GOFFLIGOFFLI

2011-06-07 @ 20:37:43
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0