Just nu

Mår jag så jäääfla bra! Jag har börjat jobba och det känns så jävla underbart, kommer hem från jobbet och lägenheten är städad, maten står på bordet och grabbarna är glada.

Idag var Leon på dagis från 9-11 eftersom han inte varit på dagis så mkt nu, lite extradagar. Så jag och älskling passade på att åka och träna på actic, vilket var den värsta träningen på länge. Oj va tufft det var, men oerhört skönt nu.

Igår när jag kommit hem från jobbet, ätit och sådär så åkte vi till Hästhagasjön så Leon skulle få plaska lite i vattnet.







Tyvärr så hade solen flyttat på sig och värmde inte vattnet ALLS, vattnet var iskallt så det blev bara att stå och trampa lite, sen lekte han i sanden. Men idag ska vi förhoppningsvis bada lite.

Imorn jobbar jag igen fram till fredag och ledig i helgen, wunderbaar. Lördag ska vi till Jonas och Anna för lite namngivning på Emil, ska bli kul.

Nu ska jag fixa iordning mig medans Lillen sover och älskling fixar bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0