Mamma 49 år <3

Jag hann aldrig skriva igår för jag åkte tidigt till morsan för o fira hennes födelsedag.
Varmt som satan var det också, så när vi kom dit kasta sig Leon mer el mindre sig i en hink med vatten som stod ute, haha han var helt galen.



Mormor och Leon <3



Kisseen! skitkul att klappa såklart. Vi hade det jättekul o mysigt, på eftermiddagen grillade vi med tårta och glass till efterrätt. Min mormor o morfar kom också.

Av mig, Leon och Alexander fick mamma en bukett rosor och en bok. Ska hitta en riktigt fin present till henne eftersom de va planerat att jag inte skulle ha kommit igår eftersom Alexander jobbade.

På kvällen åkte vi hem och jag hämtade upp Alexander hos Jonas och Anna. Mycket bra dag måste jag säga, Leon hade jättekul och älskar att vara på landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0