Mår så piss

Vet att jag klagat länge på att jag mått dåligt nu, men nu är det bara värre.
Jag misstänker att jag fått urinvägsinfektion, ska jag va ärlig så hoppas jag nästan att det är det så vi kan utesluta allt annat och få medicin så jag blir frisk.

Självklart ska man ju få allt på en gång... Tillomed vänsterögat spelar mig ett spratt.
Så imorn blir det nog andra läkarbesöket, inte nog med att jag redan väntar på provsvar från annat.
Vad väljer man, allt på en gång eller lite utspritt över hela året. Haha, svårt val.

Om jag mår bättre imorn så ska vi iaf gå på grillkväll på Leons dagis, skulle ju vara kul.
Men vad ska man ha med sig? Inget jätteprojekt antar jag. Återstår att se.

Nä ni, nu ska jag värma min älskade vetekudde så jag mår lite bättre sen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Säljer jordgubbar utanför Ica ;)

2011-06-20 @ 11:00:16
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0