Överstökat

Klockan är 11.30 och jag kan inte sova mer, jobbade som sagt natt och det gick bättre än väntat.
Fick dock sluta tidigare, så jag kom väl hem runt 4, Leon vakna kl 7 och han var på så dåligt humör.

Alexander tog honom såklart så jag skulle få sova, men jag hörde honom ända tills han gick till dagis kl 9 och då somnade jag om, vakna kvart över 11 sen. Hoppas han var gladare på dagis sen, vill ju inte att han ska va ledsen :(

Jag sitter här med en iskall colaburk som jag köpt till inatt men hann inte dricka den, sjukt gott med cola till frukost haha. Jag ska ta en lång dusch, sen vid 2 ska jag hämta prinsen. Vad jag ska hitta på därefter vet jag inte än.
En långpromenad SKA jag hinna iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

Asch... Att man får sluta ett vak tidigare brukar ju betyda att personen gått bort..? Typiskt på första vaket isf :(

2011-06-10 @ 11:55:26
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: Thess

får du inte ha Leon längre på dagis än så när du jobbat natt? Jag fick ha Kevin till 4, halv 5 om jag ville. Jag skulle dö om jag gick upp så tidigt efter jobbat. :P

2011-06-10 @ 12:17:30
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0