Stel i nacken

Oh fy, som sagt så har jag nu blivit förkyld igen... Igår sa jag " men jag är nog frisk imorn" gud vad fel jag hade.
Imorse när jag vakna kunde jag inte svälja för de gjorde så otroligt ont i öronen. Sen har jag ont i nacken, huvudet, halsen och annan värk...

Alexander är ledig idag så nått ska vi nog kunna hitta på, inget ansträngade men nått kul kanske.
Imorn blir det dagis för lillplutten igen, 1.5 vecka sen sist nu. Nu får han fasen va frisk härdanefter, iaf ett tag!



När man är sjuk får man stå på databordet haha.



snygg mittbena :D



Nya skor har det inhandlats också. Foppatofflor med döskallar haha, sen ett par vanliga skor.

Igår var vi hos Ida och Leon badade med barnen, gjorde det även i söndags. Mycket trevligt.
Vi mammor solade medans barnen sprang runt. Får bli lysningsbadet snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0