Thanks Honey!

Sjukt varmt det är här inne idag, och alla andra dagar... Jag dör snart. Har fläktar på i alla rum, fönster öppna men det gör typ ingen skillnad. Ni som varit här vet vad jag snackar om.

Idag har Leon och jag knappt gjort nånting. Diskat, dammsugit och förberett maten precis som vanligt.
Vi tog oss faktiskt en tripp till Jysk förut, där vi stötte på Faster och "farbror" och kusinen i magen som snart ska komma! Anledning till att vi gick dit var för att jag skulle vara en snäll flickvän och köpa en ny kudde åt Alexander.

Han gnäller varje kväll på att hans kuddar är osköna och knöliga och mina är hur sköna som helst. Så går det när man knölar ihop dem när man ska sova. haha.



Sådär nu ska han inte komma o klaga, hoppas han blir glad annars tar jag kudden själv!
Jäkla skön var den iaf.



En utsliten Virus i sängen också <3

Åhhh, det är 2 timmar kvar tills han kommer hem från jobbet och jag har REDAN förberett maten så det bara är att slänga in det i ugnen i princip. Vad gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0