Vad vill jag få ut av sommaren 2011?

Förlåt det blev visst ingen uppdatering med bilder förut, kom ju på att jag inte tagit några... haha.
Sitter och väntar på att klockan ska bli 22, ska hämta Alexander på jobbet.

Så nu sitter jag och funderar över sommaren 2011, vad vill jag göra i sommar och vad kommer jag att göra?
Det mesta man säger att man vill göra blir ju inte ens av! :(

Finns mycket jag vill göra, inte bara åka iväg på saker utan jag vill också knyta nya kontakter. Träffa lite nytt folk, det är man lite dålig på tycker jag. Att man bara håller sig till ett och samma "gäng", iaf jag. Så som sagt, nya kontakter och nytt härligt folk får plats i mitt liv! Blir också lite ledsen i ögat när jag ser alla ens kompisar som flyttar härifrån, kommer sakna dem såklart!



Bjussar på en gammal bild (2009) då vi var ett helt gäng i skaftet och badade. Ovetandes att jag var gravid dessutom hihi. På tal om annat så måste jag fixa en klipp och färgtid till mitt hår som jag är OTROLIGT trött på.
Får bli veckan efter midsommar tror jag, skönt med lite förnyelse!

Hade bra mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0