Värken gör mig galen

Om ca 10 minuter ska jag och Leon gå till willys och möta upp Alexander och Joakim, vi ska grilla idag mumms!
Leon är precis hemkommen från dagis, han gungade när jag kom med en tjej som var överförtjust i han hihi.

Det enda jag gjort när han varit på dagis är : En springrunda imorse, frukost, disk och legat i soffan pga denna värk i rygg som inte vill gå över, har även börjat stråla ut i ena benet så jag misstänker Ischias.
Låter ju som en gammal kärring haha.



Nä ni, jag måste dra så jag hinner i tid. Ha en trevlig dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Tova

men usch vad jobbigt :( hade också problem med vad som antagligen var ischiasnerven förut, när jag var gravid... inte alls kul.

Hoppas det blir bättre snart!

2011-06-13 @ 20:10:24
URL: http://trasslet.se
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-14 @ 02:17:59
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0