1500 pieces

God morgon! Känner att det här är en bra dag!
Ska iväg ner på stan sen och käka på Kina, med Ida och Minna. Leon och Livia ska också med såklart.
Får se om jag tar en runda på stan också, har ju ändå inget att göra hemma.

Jag och Alexander fortsatte lite på pusslet igår, och jag har tillomed DRÖMT om det inatt. Drömt om själva pusslet och så har jag drömt att jag måste pussla ihop allt som finns... suck! haha





Fyfaaan va svårt det är haha. Men Alexander han är faktiskt duktig. Kommer bli ännu svårare sen när man börjar med allt grönt. Störigaste skiten är ju att det är ett jävla märke i nedre högra hörnet så man ser ju inte!
10 kr för detta pussel, sjukt!

Leon fick utslag på hela kroppen igår, har inte en aning om vad det kan ha varit. Men idag verkar de vara borta.
Kommer de tillbaka till imorn ringer jag nog vårdcentralen, då kan de kolla hans hosta också.







Jag vill att mitt lilla hjärtegryn ska bli frisk nu, allas sömn blir lidande. Inatt vakna han vid 3 och bara skrek och grät. Inget hjälpte, eller jo pappa hjälpte som tur va. Men han somna inte om förens han fick ligga brevid mig och klämma överallt. <3

Nu ska vi leka pirater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0