Besök hos farbror doktorn

Igårkväll var Leons hosta outhärdig för honom stackarn, så vi vänta oss en jobbig natt.
Men konstigt nog så sov han hela natten och hosta knappt ingenting. Han har hostat lite nu på morgonen så det får bli ett besök hos doktorn. Ska va där 9.15.

Jag har inte så mycket planer idag, ska kanske åka och köpa tapeter eftersom det aldrig blev några sist då vi inte kom överens. Men jag gav mig denhär gången, jag vill få det gjort så jag gav upp! Sen ska jag bara fixa lite här hemma, laga mat osv.

Pauline var här igår en stund, mycket trevligt. Var ju trots allt 1.5 år sen vi sågs sist. Och idag åker hon tillbaka till London :(



HAHA! En gammal bild på oss när vi försökte se läskiga ut eller nått. Jag tycker faktiskt att vi lyckades!
kan de va typ 2007?



Här har vi en lite bättre bild kanske. Hultsfredsfestivalen 07.

Ema, jag och Pauline. Haha, den tiden var faktiskt härlig. Nu kan jag dock inte förstå hur man orkade festa 3 ggr/veckan på sommarlovet? crazy. Nu blir de kanske 3 ggr/året och det räcker för mig :D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0