Better

Idag mår jag mycket bättre, men ändå inte som vanligt dock. Nått som lurar i kroppen, men de går nog över helt snart.
Jag har hunnit göra en del i köket idag eftersom vi ligger efter lite.

Målat 3 köksluckor (framsida), 8 lister och gjort iordning bänkskivan.

FÖRE





EFTER.
Tänk va man kan göra på 5 minuter och för bara 70 ynka kronor. Nu måste vi spara in lite denhär månaden med tanke på att vi lagt ut en massa pengar på köket. Blir mer än man tror. Hoppas jag får jobba mer snart, då blir det mer cash.

Sommaren är räddad förresten, fått sommarjobb på jobbet jag är nu. Slipper jag tänka på det mer.
Och idag är det prick en vecka kvar till Alexander fyller 25 år. Nästa vecka blir ganska upptagen, jag ska köra bilen till en bilmekaniker för kamremsbyte, stannar nog hos mamma och pappa över natten med Leon.
Hämtar bilen på onsdag, ska klippa mig på torsdag samt färga och göra slingor ( sparade pengar) sen på fredag födelsedag! :D

Nu ska jag fortsätta med att måla och underhålla Leon samtidigt, får se hur det går haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0