Då släktes lampan <3

Känner att jag orkar blogga lite idag, men inget om det som hänt.

Igår hade jag Och Alexander 3 årsdag + 2 år som förlovade <3
Det firade vi med en jättemysig middag på smugglaren. Jag tog en abborrefilé med limesås, Alexander tog oxfilé som vanligt haha. Leon var hos sin farmor under tiden och han hade varit så duktig.

När vi kom hem vid 8 somnade Leon som en stock, så vi passade på att ta fram lite gott som vi köpt.
Pratade och bara hade det mysigt. Jag fick även blommor!



10 Persikofärgade rosor. Jag ÄLSKAR rosor och jag älskar persikofärg! Hur han lyckats med att få med båda är ett mysterium. Men åh så tacksam jag blir när jag får blommor, speciellt när man blir riktigt överraskad.
Det behövde jag den här veckan.

Förresten så är Leon jätteduktig! Han sover HELA nätterna nu, från kl 8 på kvällen till 7-8 på morgonen.
Inatt vakna han inte ens för nappen, otroligt skönt. Så snart ska han få flytta in till sitt rum.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är verkligen kul att få blommor! Blir också väldigt tacksam när jag får det av Rasmus tex, det är så fint tycker jag :)

2011-03-06 @ 23:40:43
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt, men vad är det som hänt...? Du behöver inte svara om du inte vill.. Verkar bara som det inte är nått bra alls :(

2011-03-08 @ 21:59:55
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0