Det är min pöjk det

Vi var såklart uppe med tuppen idag, nästan iaf. Låg i sängen tills halv 8.
Leon säger numera Ulf till Katten som egentligen heter Virus. Men det får katten faktiskt stå ut med, hans nya smeknamn helt enkelt.

Det händer mycket nu, igår tog Leon sina första steg helt själv!





Hihi, han fick ha skor på sig, snyggt ju! Tog 2 steg sen satt han sig. Bara att öva och öva, han är ju så duktig.
Han gör så konstiga läten också, när vi säger till honom NEJ! eller ajjabajja, grymtar han som om han ville skrämma oss o tänka att han bestämmer haha.

Vi höll på hela kvällen igår med köket, snart är allt klart ( utom golv). Och jag är så himla nöjd, känner att jag verkligen inte vill flytta nu. Blir nog några år till.



Mitt i köksrushen igår somnade dehär två herrarna, så jag fick styra själv. Idag ska ALLT vara klart, bara måste!
Sen hoppas jag att jag faktiskt hinner att träna och sola idag.

Nu ska jag käka frulle.


Kommentarer
Postat av: minna

Haha men neeej så söt han är när han står själv.

O duktig som kan gå, snart springer han runt o stökar till för dig ;D

2011-03-28 @ 15:17:27
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0