Detox-test 1

Lika härligt väder idag, det gillar vi! Ska ta en promenad sen har jag bestämt.
Tänkte skriva lite om gårdagen.

Jag och Leon tog bussen ner på stan för att möta upp Minna och Ida.
Vi drog direkt till Kina för alla var hungriga haha, buffé var det ju också. TABBERAS!



Väntandes på bussen. Soool!







Jag ÄLSKAR mat, det är ju så gott! Lillfisen fick mummsa på majskrokar.
Det var kul och gott. Tog oss en tripp på stan också, såg på alla fina kläder man vill ha men inte kan ha... Suck!
Eller visst jag kan ha dem, men det är inte fint på mig.

Leon och jag tog bussen hem, åkte och handlade, lagade mat till pappa (jonzi) diskade osv. Sen åkte jag till Ida på kvällen igen. Jag, hon o Minna hade det mysigt kolla på tv och åt allt möjligt onyttigt.

Det var det. Idag kommer Pauline (hoppas jag) haha. Så bäst att fixa till sig lite-.


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Blev mamma som 17åring

Mums så gott!

Vi har också käkat ute idag så skönt att slippa göra käk ;)

2011-03-09 @ 21:27:00
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0