fortfarande ljust.

Bara jag som inte är van vid att det ska vara ljust vid denhär tiden? Leon kommer aldrig somna haha, får dra ner alla persinenner vi har.

Även fast vi varit ensamma hela dagen så har de gått rätt fort. Nu väntar jag bara på att Jonzi ska komma hem så vi kan äta mat.
Det vi har hunnit idag är iaf, påbörjat uppstädningen på uteplatsen, diskat, dammsugit, vikt tvätt, varit i lekparken (gungat och åkt rutchkana) rengjort ugnen ( hard work). Även duschat både mig och Leon.







Superglad <3 älskar att leka med honom ute, där får man vara högljud. Fast de är vi hemma också haha.
Kan inte fatta att han fyller 1 år om bara 2 veckor. Då ska vi ha kalas :D

Imorn blir också en ganska ensam dag. Älskling har inventering=jobba till 00:00. Roligt ju!
Jag ska iaf ta en promenad med Anna och Emil imorgon. Sen vad resten av dagen har att erbjuda det får vi se.

Nu ska jag snart göra gröt till favvograbben .


Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

oo så söt han är!!! tänk snart 1 år!! galet!! så duktig han är som går!! SÅ sött!

2011-03-31 @ 22:56:41
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0