"god" morgon

Leon tyckte att det var dags att gå upp vid halv 7 idag, likabra tänkte jag för jag orkade inte tjivas med honom.
Han har sovit som en ängel i många dagar nu men inatt vakna han ett par gånger. Han var helt täppt i näsan så han spotta ut nappen för att andas o då vaknar han.

Måste gå till Apoteket sen idag och köpa nässpray åt honom.
Då sover han nog gott inatt.

Snart ska jag åka iväg och skaffa Delegering, ska ju jobba på söndag och nästa helg. Skulle egentligen jobbat i måndags med men fick säga ifrån av privata skäl.



Köpt lite nytt åt lillkillen också. Matcha ihop hela köpet tycker jag! Hade fullt med rabatter så det här fick jag för en billig peng.



Blev även lite nytt till mig själv. Vet inte om jag gillar tightsen dock haha. Men jag vänjer mig nog.
Hade tänkt köpa kläder för hela familjen men Alexander fyller snart år så lika bra att vänta med det.

Kollar ni på BB(bigbrother) ? Älskling och jag låg i tvrummet igår och skulle kolla på det. Vi hann kanske se 2 minuter av det sen decka båda 2. Jag kommer inte ihåg varken hur vi vakna eller när, eller hur vi tog oss till sovrummet....

HAHA!

Nä plikten kallar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt den där Dreggelhakklappen? (/ anna. Det går ju inte att fylla i överallt?!)

2011-03-07 @ 11:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0