im a statuet

Vilken dag, inte gjort ett skit knappt. Jag var ju iaf duktig och tog en lång morgonpromenad med Anna.
Sen har jag bara lagat mat och suttit inne och haft tråkigt. Älskling kom hem på en långlunch förut, efter 3 sen åkte han strax efter 5 igen.



Idag har jag testat en massa kläder och jag hitta en massa kläder som jag varken använder eller kan ha.
Så jag har tillomed lyckats sälja en långkjol idag som jag aldrig använt och hoppas på mer.

Idag fick det bli Stuvade makaroner och sojakorv för mig och prinsen. Han tyckte det var mumma. Han äter mer och mer vår mat nu och det är så skönt. Igår fick han pannkakor till lunch, också mumma!
Hur gör ni? Har ni börjat med hemmalagad mat än?



Nyvaken från en middagslur. Invirrad i en söt filt, hihi busunge!
Nu ska han strax få sin gröt+banan innan han ska läggas. Även gröten ska bytas ut. Nu äter han sempersgröt, 8 månader och 1 år. Men han är mer intresserad av min havregrynsgröt så jag ska inom en snar framtid byta till den. Billigare och flrhoppningsvis mer mättande.

Nu kvällsmat.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag började med hemlagat i januari och Elliot är 11 månader nu :)

2011-04-04 @ 08:31:46
URL: http://ladyinblonde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0