im aliiiive

Jag börjar bli trött, jag ska snart gå o lägga mig tror jag. Hoppas på en sovmorgon då Leon vägra somna förens kl 11 ikv? ahhaa. Han var hur pigg som helst, han har ju varit hos sin farmor ikväll så han fick nog sin energi därifrån.

Jag, Alexander och Jonas åkte till Kalmar för Jonas skulle ta hem en bil han köpt. Jag som är så rädd för döden såg ju de värsta framför mig. Att vi alla skulle dö i en bilolycka och att Leon skulle bli föräldralös. Tack vare de dåliga vädret idag och konstig känsla i kroppen. men de gick ju hur bra som helst :D

Jag har bestämt att vi SKA bli klara i köket i helgen, jag har gjort massor idag. Så hoppas.
Jag hoppas också att jag får träffa mina efterlängtade vänner nästa vecka, Minna och Ida. Ni vill leka med mig va?
Var länge sen vi sågs nu :( typ en vecka haha.

Nä nu ska jag dra mig till sängen strax. Godnatt


Kommentarer
Postat av: minna

klart vi ska leka vafan, MÅNDAG! :)

2011-03-19 @ 03:12:52
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: W - ung 3 barnsmamma

haha oj vilken pigg unge! min dam kan inte hållas vaken längre en 8 haha. fick du sovmorgon då?



jaa, dessa hormoner .. sen verkar håret tappa sin glans mer när man har små barn, känns ju mindre kul. hm undrar om det är för att det är så krävande med barn :D

kram

2011-03-19 @ 12:02:34
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ida

Leka nån dag :) jag är fri varje dag



2011-03-20 @ 01:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0