Liten båt blir ofta våt

Vi har hunnit en hel del jag och Leon idag. Nu tar vi en liten paus, vi sitter och lyssnar på barnvisor, därav rubriken.
Han tycker det är skitroligt, dansar omkring.

Vi har även hunnit ta lite bilder idag.











Nu har han lärt sig att ta sig upp i soffan också, eller ja han har kunnat det ett tag men nu gör han det hela tiden. Gulligt men jobbigt haha, Igår när jag var i köket i 20 sekunder och kom tillbaka till tvrummet hade han gått upp i soffan och satt sig och kollade på Family guy.

Han kan även ta sig ner från soffan, fast det är ju såklart inte lika lätt som att komma upp.
Idag ska vi ta oss en promenad iaf, fint väder. Sen hoppas jag att jag hinner städa upp ute.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ema

så söt han är! :) och fint blev det i köket med förresten!

2011-03-30 @ 11:33:59
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0