Ojojoj vilken vecka

Det har bara varit strul denhär veckan, och det kommer bara mer och mer. Igår kan jag ju säga att en hel del tårar kom. Nu känner jag mig lite stressad inför Jonzis 25 årsdag imorgon. Men det kommer nog att ordna sig.

Jag ska iaf strax gå hela vägen ner till stan för att skämma bort mig hos frissan. Det ska bli skönt.
Sen har jag lite på stan som jag ska fixa. Är jättenervös nu när jag både ska färga och klippa håret. Burr, blir ju sällan nöjd när jag varit hos en frisör haha.

Men nån gång måste man ju chansa lite. Jag hoppas hoppas hoppas, att dagen inte har några besvikelser.
Nä nu måste jag göra iordning mig. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare :( behövs det får ni ju låna bilen i helgen :)

2011-03-24 @ 09:54:59
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0