out of control

Jag packar, jag stressar men NU ska jag ta det lite lugnt.
Jag vill bara att det ska vara Fredagmorgon nu så jag får fira min älskling på hans 25 årsdag <3

Idag har vi haft en turdag. Jag blev fin i håret och bilen blev klar. Det är tur att både jag Och Alexander har sån snäll släkt+familj som ställer upp. Jonas hjälpte Alexander hämta bilen, tanken var att Leon skulle va hos farmor men det blev lite krångligt med stjuss. Imorn ska mina föräldrar vara barnvakt här hemma hos oss.

Tackar gud för så fina familjer som ställer upp i vått och tort, ni är alla guld värda! <3

Förresten så har jag hunnit vara lite duktig mitt i allt också, nästan gått 2 mil på 2 dagar nu. Bra va?
Nu när det är fint väder så ska man passa på. Leon, jag och Alexander gungade i lekparken förut idag, myys!
Mycket hinner man på en dag. Nu ska jag packa vidare och fixa det sista.

Hoppas ni får en lika bra helg som jag planerat att ha :D



Kommentarer
Postat av: minna

Ha nu en riktigt mysig helg, o vila upp er ordentligt :)

2011-03-25 @ 00:33:03
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: minna

haha jaa förfan i sommar smäller de!!!!

jaa jag ses gärna nästa vecka, tar bort gipset på tisdag, ses på onsdag?

2011-03-25 @ 16:11:15
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0