Primolut-nor inget att rekommendera

Jag har haft en jättetrevlig dag med Ottilia idag. Vi åkte till vimmerby på morgonen och checka in "staden" lite.
Jag hitta en del saker faktiskt, bla 2 presenter till älskling och 2 t-shirtar till Leon. Sen lyckades jag hitta såndär klistergrej som man klistar på på t ex bänkskivor.

Materialmännen hade ju såklart inte nått sånt kompaktklister (big surprice) men Albins räddade dagen. Där finns allt!
Vi tog en fika, en skaldjursallad fick det bli. Jag var även på apoteket och hämta ut primolut-nor ( uppskjutning)
så jag tog en tablett runt 1 tiden... När jag kom hem vid 4 börja jag må konstigt.

Jag blev plötsligt yr, illamående och vinglig. Senare blev det värre, då får jag lite kramper i magen, fryser så jag skakar, ännu mer yr (svimmfärdig) och svag i hela kroppen. Och så har det varit sen dess. Jag har ringt sjukvårdsupplysningen och deras rekomendation var att sluta ta pillren direkt. Tur att jag bara tagit 1. Aldrig mer.

Jag är bara glad att jag slapp köra 5 mil med yrsel då de kom precis när jag kom hem.
Jag har varit som ett kolli, jag skulle ha tränat och Leon skulle ha åkt till farmor. VIlken ångest jag får, hade ju varit så bra för honom att få träffa farmor lite, men det går ju fler tåg.

Jag vågar knappt åka och hämta Alexander på jobbet sen, är rädd att jag ska bli sådär sjukt yr igen.
Så jag kan ju bara säga såhär att jag rekommenderar inte någon att ta de pillren. Visst alla får inte de biverkningarna, men kanske ingen ide att chansa.

Jag ligger även efter med planeringen på köket. Mycket mer skulle ha hunnits göra till idag, men det har legat på paus. Jag ska försöka ta tag i det imorn, om jag mår bra. Nu ska jag inta soffan igen.


Kommentarer
Postat av: M

Vad obehagligt!:( Jag har använt Primolut-Nor flera gånger och det har fungerat jättebra, men alla är olika som sagt..

2011-03-17 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0