swing life away

Nu är jag klar med både diskning och dammsugning så jag förtjänar ett inlägg.

Förut var jag och Leon ute och gungade och tog oss en promenad i det fina, soliga vårvädret.









Leon tyckte det var superroligt att gunga, nu var det ganska länge sen sist. Jag gungade faktiskt brevid i den "vuxna" gungan. Med mina smutsiga vita skor upp i den blå himlen.



Avslutade gungningen med en promenad. Han var vaken under hela promenaden, så när vi kom hem åt hela familjen lunch. Alexander kom hem från jobbet på lunchen.

Snart är det mellisdags och en tupplur för grabben så lika bra att göra sig redo.




Kommentarer
Postat av: Michaela

Men gud vad söt han var i sin mössa! :D

2011-03-14 @ 16:17:32
URL: http://colourslide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0