Äckliga blåååååsor

Nu är jag hemkommen från en lång promenad med Minna, drog hemifrån halv 1 och kom hem halv 4 så ja det blev nog en ganska långr promenad. Och det känns vill jag lova, har ÄNNU FLER blåsor på fötterna nu. Dags att fixa ett par bättre dojjor kanske?




Här kan jag bjussa på en snygg bild på mig och Minna från 2008. Vi hade varit ute hela dagen så ja jag var helt röd i ansiktet av solen haha. Vi har även planerat en del för sommaren, Liseberg är ett säkert kort iaf, dit SKA vi.

Från ett ämne till ett annat. Leons 3e dag på dagis idag. Idag fick han leka med barnen, jag satt bara i soffan så mig såg han inte ens, kollade inte efter mig heller. Men när vi skulle gå hem, då blev han inte glad. Han ville ju såklart stanna o leka mer haha. Bara 1.5 veckor kvar sen får han vara där själv, LÄSKIGT!

Bäst o röra på fläsket och leka lite med fingrabben min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0