Åka traktor

Är inte valborg liiiite väl överskattat? Jag glömde tillomed igår att det var valborg haha.
Jag åkte och tränade på morgonen sen unna jag mig en solning.
Men vi gjorde nått av dagen iaf, vi tog en impulstripp till mina föräldrar och sov där.

Vi grillade på kvällen och Leon fick testa på att åka traktor, nöjd liten pojk.





haha oj så kul det var att åka traktor. Morfar som fixat med ved hela dagen skulle ju visa upp traktorn.
Där står han med sin snygga hjälm och skitsnygga kofta :D haahha

Mamma och jag ryktade hästarna på kvällen, de fick också bli lite ompysslade.
Sen imorse gick vi upp vid 5 för då åkte jag till jobbet. Blev SÅKLART stannad av polisen och fick blåsa, men mig fick de inte ta hihi. Så idag har jag bara jobbat, handlat och lagat mat. Nu ska jag gosa .


Kommentarer
Postat av: Timanja

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-10-06 @ 10:12:50
URL: http://timanja.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0