Gränsö?

Precis fått i mig frukost som bestod av yoghurt med crunch och en smörgås med tomat på. äckligt mätt blev jag iaf...
Idag hoppa jag på en bättre och gladare dag än igår. Alexander kom hem efter 9, alltså fick han jobba över 4 timmar. Hoppas han får sluta tidigare idag istället.

Jag och Leon ska snart till dagis och leka. Sen blire lite lunch hemma innan vi ska träffa Minna för en promenad i solskenet. Hon prata nått om att gå ut till gränsö, får se om Leon vill sitta i vagnen så långt, är ju trots allt typ 6-7 km härifrån o dit, sen ska man hem med haha. Fast skapligt skönt det vore!

Nu är Leon skitförbannad på mig så bäst att jag loggar nu ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0