HATAR BLÅSOR!

Jaha och nu var det min tur att bli sjuk ja... Bara väntade på det då jag kände redan igår att halsen spökade.
Hatar verkligen att vara förkyld, det värsta är väl att man inte kan träna och umgås med kompisar.

Inatt låg jag inne hos Leon på en madrass så jag skulle slippa springa mellan rummen halva natten.
Det gick bättre inatt förutom att han fick en sån mardröm att han var otröstlig. Han gallskrek och grät, det var faktiskt läskigt. Sen när man själv är halvdöd också blir allt jobbigare.

Nu har vi varit vakna ett tag, tyvärr så är det ju typ snöstorm ute så det blir en heldag till inomhus. Tänk om man kunde få jobba istället för o ligga här hemma och glo. Leon är iaf på topphumör, lekt för fullt.



Uff uff, säger han till Virus ahah.



Älskar numera att gå, från rum till rum. Fast när han inte orkar kryper han. Latmasken haha.
Idag ska vi faktiskt ner till stan, fixa lite när Alexander kommit hem förstås. Sen ska jag till dagis för lite info.

jag ska faktiskt försöka ta tag i att göra en ny design till bloggen, får se om jag orkar de.
De märks...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0