Im baaaaack!

Hejsan, va kul att det är så många varje dag som kollar bloggen fast jag inte bloggat på över 2 veckor nu.
Har varit skönt med en paus, kommer nog inte blogga lika mycket som jag gjorde förut men ibland så.

Har hunnit göra en del på 2 veckor men orkar inte skriva nått om det, blir för mkt haha.
Kan iaf säga att Leon är helt inskolad på dagis och det går superbra, så stolt mamma  jag är nu!



En eldriven motoncykel har han hunnit få av mommo och moffa. Populär!



Grabbarna sjuklingar har hunnit mysa också. Inte helt fel med mys OCH en kaka.





Leon testar nya pallen (haha)

Ser fram emot imorgon då Ida har sitt framflyttade födelsedags"kalas". Middag, kubb, brudar och lite dricka på det. Är snart 1 år sen jag festa nu haha, så det ska bli skitkul!
Var nere på stan och köpte kläder tills imorn, visar en outfit imorn!

Nu ska jag ha mitt fredagsmys med mina älsklingsgrabbar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0