Nu tjatar jag igen

Fortfarande röd som en tomat i ansiktet, sen springturen som jag kom hem från för typ 50 minuter sen.
Sprang samma runda som sist, idag sprang jag 2 minuter snabbare, och dethär var andra gången jag sprang, de bättras snabbt!

När jag kom hem satte jag igång med sit-ups och stretchning. Så ja jag är nöjd över dagens insatts.
Först långpromenad, sen spring på kvällen följt av situps. Anledning till att jag "tjatar" om träningen är för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla hur duktig jag varit och Nej det är inte lika kul o skriva det i ett kollegieblock.

Måste förresten passa på o vara ute nu för det ska tydligen bli världens skitväder framöver :/
Jag som trivdes med solen, jag har ju tillomed börjat bli brun. Fast iofs så gör de inte så mkt om de blir dåligt väder i helgen för jag ska ändå jobba hihi.

Nu ska jag ta ett nyttigt snack, sätta mig framför tvn och njuta. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0