Oroligt i magen :(

Nu har jag fått en såndär jobbig orolig känsla i magen. Det jobbigaste är nog att jag inte riktigt vet exakt vad jag är orolig för. Det är nog inte bara en sak då, utan flera bla Leon.

Idag har vi för 4e gången ( på 2 veckor) varit på undersökning för Leons feber. Den vill bara inte lägga sig.
Nu har han haft feber till o från i ungefär 3 veckor. Sänkan låg bara på 28 idag som tur var istället för 119 som sist.
Så det BORDE ju vara påväg att försvinna nu får vi hoppas.

Sen finns det flera orsaker till oron ( tror jag iaf) men de är inget jag tänker skriva om här.
Berättar inte ens för mina kompisar, bara Alexander.

Oron la sig iaf lite nu när vi varit på vårdcentralen, allt annat såg bra ut. Dock så blire inget dagis på ett par dagar nu, han hinner inte bli frisk annars.

Nu ska jag ta tag i en massa samtal och papper, fan va skojj. Får ju passa på medans lillfisen sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0