Saknad söndag 8 maj

Vilket härligt väder det har varit idag, synd bara att man inte kunnat utnyttjat de. Går inte ut med en sjuk unge inte, så jag har nöjt mig med lite sol från altandörren haha. Och det fick mig att tänka på sommarkvällar med kräftor och vin.



Kräft"fest" hos Joakim, med Matte, Ollar och vi såklart ( jag och alexander) . Det var en fin kväll kommer jag ihåg.
Efter kräftätandet gick vi till Club 9 och spela biljard, "tyvärr" så var ju jag faktiskt nykter den kvällen medans grabbarna drack öl och vin, jag skulle upp och jobba dagen efter :(



"skål" haha, de 2 sista kräftstjärtarna som Joakim och Alexander skålade.



Biljardtime.



Jag nöjde mig med en Cola, eller nej 2 cola för Joakim köpte en till mig coskå hihi. Ja jag var ofta den enda tjejen, eller nej inte ofta, alltid haha. Det har jag trivts bra med, men lite tjejsällskap hade ju faktiskt inte skadat:P

Tillbaka till nuet, Leon är mycket piggare ikväll, tidigare idag var han helt utslagen, kokhet och gnällig.
Hoppas de börjar gå över nu, men man vågar ju inte hoppas för mkt.
Längtar till bb ikv, dock så VET jag att Peter kommer åka ut, tråkigt en av mina favoriter ju :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0