Scar Tissue

Här sitter jag med världens huvudvärk och ögon som knappt vill se. Vilken bra "start" då jag om inte ens 2 timmar ska iväg och jobba. Det började ju redan imorse så det är ju stor risk att de håller på hela dagen, ända jag är orolig för är att jag ska köra så mkt bil idag...

Vi har iaf hunnit ta en promenad med stopp på kvantum för en Magnum, oj vad gott!
Jag är inte den enda som inte är på topp idag, Leon har feber. Han blev sjuk i måndags så vi var ju helt säkra på att han skulle va helt frisk till helgen, så får han feber...



Jag köpte mig denhär boken idag som jag ska ha på jobbet när jag har rast. 400 sidor så ja den räcker nog för hela sommaren. Jag ÄLSKAR att läsa böcker. Och denhär boken passar perfekt då jag älskar självbiografier och inte mindre bandet Red Hot Chili Peppers.

Kommer ihåg (1999) när min bror köpte deras skiva Californication och jag "lånade" alltid den. Jag var expert på att låna saker av min bror när jag var liten då han var i skolan eller hos en kompis. La alltid tillbaka dem på SAMMA ställe jag tog dem så han inte skulle märka att jag lånat dem hihi. Och ja sen dess har jag lyssnat på dem.
Bara för det så ska jag sätta på en av mina favolåtar Snow (hey oh).

Nu ska jag leka med sjuklingen,Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0