Skithelg

Puh vilken helg. Värsta på länge. Leon fick jättehög feber natten till lördagen ( 40.1) och fortsatte ha hög feber hela lördagen. Vi ringde nog till sjukvårdsupplysningen 3-4 ggr och de sa som vanligt att vi skulle avvakta.

Jag jobbade 16-22 och det var riktigt jobbigt att åka ifrån lillen, men pappa var ju hemma och jag åkte hem på rasten. På kvällen ringde vi igen och de sa att vi skulle vänta tills idag. Inatt hade han 40.3 grader och imorse ringde jag förbannad till sjukvårdsupplysningen och krävde en tid.

Så klockan 1 sen ska vi på en undersökning. Att de inte kan ta fingrarna ur arslet LITE tidigare. Och hade vi åkt till akuten hade vi fått sitta där i timmar och de hade säkert bara sagt att vi skulle avvakta.

Jag ska jobba samma tid idag men hoppas på att jag slipper gå och oroa mig som igår.
Nu ska jag mysa med Leon


Kommentarer
Postat av: Tova

jaa jag tycker absolut du ska prova på hypnos om du får chansen nån gång, synd bara att det är så dyrt :/ (mitt kostade 800 i vanliga fall men nu fick jag prova på för 200:-...)

och det är inget "läskigt" som många tror, jag tyckte precis det kändes som att vila på ett väldigt skönt och avslappnat sätt. och man gör ju inget mot sin vilja liksom :)

kram

2011-05-21 @ 20:36:07
URL: http://trasslet.se
Postat av: minna

haha tänkte visst lite fel :D

2011-05-24 @ 10:36:07
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0