Tjock som ett hus?

Imorse kom min mamma in på besök, vi har varit på dagis och kollat in hur det ser ut och sådär. Leon var supernyfiken på allting och nu känns allt så mkt bättre och lättare. Jättetrevliga var personalen, på onsdag ska bara jag dit för information.

Efter besöket tog jag mammas bil till Actic, när jag kommer dit äre stängt?? åh va sur jag blev så jag fick åka hem och köra lite träning hemma.

Vi gick sen ner på stan, Leon fick sig ett regnställ av mormor, ( fan va dyrt?!) som han behöver på dagis.
Sen käka vi kinabuffé, så nu sitter jag här ca 2 timmar senare och känner mig fortfarande äckligt mätt.
Men gott var det, tack mamma du är bäst ! <3

Jag saknar redan mamma och det var 15 minuter sen hon åkte... Mamma är bääääst! Nån man alltid kan lita på.
Men jag sitter fortfarande och surar över att Actic va stängt imorse... Suck. OM jag orkar o har lust så ska jag ut o springa ikväll. Vill komma i form NU! Jag vet, då är inte kinabuffé den bästa maten men mamma va så sugen så jag sa ok.

Bäst att hitta på nått nu medans Leon sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0