2 timmar är inte OK... 1 mil lång text

Jag är typ en levande död...
Jag har sovit 2.5 timmar på 40 timmar. Det är ju typ inte ok.
Börjar beskriva gårdagen

Fredag: Var på vårdcentralen, gick väl helt ok. Bara att invänta prover.
Senare på dagen drog ja och Leon ner till stan och shoppade lite, Erika och Isa var även med.
Alexander åkte på fest så jag hämtade upp Ida, vi såg på Idol, åt chips, målade, var allmänt efterblivna och snackade. SÅ jäkla kul o ha en "hobby" att dela med en kompis, vi hade skitroligt när vi målade, nu menar jag inte streckgubbar utan vi målade seriost.

Jag stjusade hem henne runt 1 tiden, eller ah jag var hemkommer typ då iaf.
Jag la mig i sängen och verkligen kämpade för att somna eftersom jag skulle upp kl 6 o jobba.
Men när Alexander är ute så kan inte jag somna förens han är hemma välbehållen ( ja jag är som en morsa) han kom hem runt 3. Men jag låg fortfarande vaken, varför? JO för han snarkade som en jävla jordbävning, seriöst jag trodde fan jorden va påväg under.

SÅ vid 4 somnade jag, klockan ringde kl 6. Yippie! Cyklade som en galning både till/från jobbet och PÅ jobbet.
Hem vid 11-tiden åt frukost och inväntade nästa arbetspass. Jag tror jag hann sova ungefär 20 minuter hemma på soffan. Sen åkte jag och jobbade efter 3 igen. Och nu äntligen är jag hemma. Slutade vid 22. Då undrar ni kanske varför ja sitter här o skriver ist för o sova. Jo för att jag väntar till att klockan ska gå lite till så jag kan ge Leon en ny supp (3 dagars feber). SEN ska jag sova! Fan va skönt.

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0