Blir de nån snö snart tro

Jag har varit lite deppig idag, eller ja iaf på morgonen. Satt bara o tänkte på att jag vill jobba. HOPPAS verkligen jobbet ringer nån dag innan veckan är slut.

Jag blev iaf mycket gladare när jag var hos Ida, barnen lekte som galningar. Livia slet i Leons kläder, sen slet han i hennes kläder. Är de inte för tidigt hörni??

Prata om allt och inget som vanligt, blir att ses på torsdagkväll också i think. Lite mys sådär haha.
På tal om ingenting så skulle jag träna efter att jag varit hos Ida. Så OMOTIVERAD som jag va idag till att träna har jag nog aldrig varit. MEN jag tog mig dit, faan va stolt jag är nu.

Jag har sån julkänsla nu, julpynt överallt (affärerna) . Pepparkakor och satsumas hemma som verkligen påminner om jul.







julen 2010. Ser ni inte hur mysigt det är eller? Bara 1 månad kvar tills man får börja adventspynta lite.
För övrigt så har jag och älskling 3 år o 8 månader idag, inget vi firar. Firar bara årsdag. Snart har vi varit ihop i 4 år och varit förlovade i 3. Lycka!


Kommentarer
Postat av: Thess

Åh plankstek lät gott. Får nog ta o fixa plankor så vi kan göra det. :)

2011-11-01 @ 21:34:14
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0