En söndag som denna

Varför är söndagar så jäkla tråkiga? Alexander jobbar, jag och Leon sitter här hemma och bara myser.
Tiden går sakta, och för att fördriva tiden så har vi faktiskt rensat ur en massa skåp.
Torkat ur, tvättat sopphinkarna, diskat ja allt möjligt.

Det har ju varit dåligt med träning denhär veckan pga brist på tid och sen nu i helgen stänger de innan Alexander slutat jobbet. Så imorse tog jag saken i egna händer och tränade hemma. Jag har ju en massa hantlar, vikter, skivstång, mattor och yogaboll. Det utnyttjade jag idag, och shit vad det tog i armarna. Skönt.
Imorn blir det nog dock gymmet, om jag inte ska jobba dvs.

ja en tråkig uppdatering hann jag iaf med idag.
Nu ska jag strax fixa med maten.
Förresten! SNÄLLA kom med tips på maträtter! Jag är helt tom i skallen nu för tiden, noll motivation för o laga mat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du äter fisk va?



Jag brukar göra lax till dom här hemma såhär:

Lägga laxfiléer i en form, salta o peppra o sen in i ugnen. När det är typ 5-10 min kvar tills den e klar smetar jag på Crème Fraîche gräslök/schalottenlök och sen in i ugnen igen. Den blir typ en sås då och smaksätter laxen. Potatis till:) världens enklaste rätt som sköter sig själv ;)



Sen ÄLSKAR jag ugnsgrönsaker, brukar ta typ morötter o paprika o göra stänger av o lägga i en form, ha på olja o massa timjan o sen in i ugnen tills dom blir lagom mjuka :)

2011-11-21 @ 22:35:44
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0