Inte piggelin idag?

Idag ville Leon gå upp tidigt, kl 7 ( de är tidigt för honom). Inte mig emot, det är skönt att komma upp i tid.
Han var precis som vanligt på morgonen, men nu verkar han lite typ "nere". Han har ingen feber, inga sjukdomssymptom. Han kanske bara är trött?

Han får iaf gå till dagis, då kanske han piggnar till.
Jag får hoppas på en tid hos farbror doktor idag. Så jag har det gjort. Jag sprang in på mvc igår och tog en blodtryck också. Japp jag är gravid...NOT! Jag lovar det var säkert nån där som såg mig och trodde jag var gravid. Men så är inte fallet, jag var bara tvungen att veta mitt blodtryck pga risken för blodpropp. Mvc"tanten" skratta lite åt mig när jag kom där och sa " hej, jag är inte gravid men vill veta mitt blodtryck" haha. De måste ha låtit roligt. Jag förklarade såklart varför.

För örvigt så är jag inte jättpigg på att jobba delad tur imorn, men det innebär ju mer cash så jag ska egentligen inte klaga. Men att jobba en delad tur på en lördag, come on! haha.
Ikväll ska gubben ut, så jag och Leon ska första ta en fika med Erika och Isa. Sen åker jag och Leon till Ida och hennes barn.

Hoppas på att få se Idol och så ikväll Ida!

Jaha nähe, lite onödig text men men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0