På tal om motivation

Haft en HELT ok dag idag, eller ja mer än ok faktiskt.
Mitt älskade jobb (haha) ringde mig imorse igen. Så det vara bara att springa till dagis med en trött Leon och cykla till jobbet.

När jag hämtat Leon efter jobbet så duschade jag, lagade mat och väntade på att bion skulle börja!
På tal om mat så måste jag få tillbaka motivationen att börja laga mat igen. Jag lagar ju såklart mat varje dag, men tycker de är skittråkigt och skitäckligt...

aja, mamma, pappa och Adam kom till slut hit, så Leon fick uppvaktning medans jag och älsk gick på bio.



Äckligt bra film... Jag dör tror jag. 1 år kvar till nästa film, skämtar du me mig?
Var ju inte lätt att hålla tillbaka tårarna. (lipsill)

När vi kom hem var det full rulle på Leon (kl 20.30) undrar varför?
Kunde det bero på att mommo o moffa fått i mig festis, kakor och yoghurt?= SOCKERKICK
Ja, okej då. En glad Leon= 2 glada föräldrar.
Haha, han somnade iaf vid typ hlav 10? Till slut haha.

Så nu ska jag också lägga mig o sova, har lite sömn att ta ikapp och vem vet om jobbet ringer imorn?
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0