pysselhumör

Oj vad klockan var mycket? 00:40, måste lägga mig.
Jag har faktiskt varit ledig från jobbet i en hel vecka nu, och det har faktiskt varit helt underbart för jag har hunnit göra en massa saker och mer därtill. Familjen har varit prio ett, och vi har haft en massa mys.

Men i slutet av veckan blir det tillbaka till jobbet, tack o lov för man kan ju inte va hemma för länge.
Ikväll tänkte jag dela med mig av mina master pieces haha.



Försökte testa på lite andra saker ikväll, helt ok men inte tillräckligt bra. men det sägs ju att övning ger färdighet.



Lite mer julpyssel, en snögubbe och 2 äpplen med guldglitter på. Detta ska få pryda min adventsstake som jag påbörjat idag ( lite sen kanske) Ni ska få se ett färdigt resultat förhoppningsvis imorgon.



Även lite svamp som ska få pryda den, 2 svampar med glitter på och 3 utan. Det kanske blir fler, får se!
Kännt mig väldigt aktiv och påhittig ikväll.

Idag har jag varit lite på stan, köpt ett par sockor och ljus. Sen åkte jag och Leon till Ida, där vi skrattade åt våra barn som kramades och insisterade på att få byta napp?! Ajabaja.
Efter den trevliga vistelsen där så åkte jag, alex o leon o köpte pizza (ännu mer ajabaja) men jag får trösta mig med att jag tränade ganska hårt ikväll.

Sådär ja, imorn ska lite mer julgrejer upp fast utomhus istället.
Ciao rååå


Kommentarer
Postat av: idur

å va fina äpplena va!!! vi måste verkligen göra de där nån kväll!! kanske ska gå till den där affären tillsammans där du köpt leran, så kan ja också köpa :D

2011-11-30 @ 21:35:38
Postat av: Elly- mamma till Leon

Ida: Om vi ses på lördag kanske vi kan pyssla lite? :D

2011-12-01 @ 11:35:04
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0