Tipptippelitopp

Det är redan mörkt och klockan är bara 3?
Gud va skönt det var att vara ledig idag, fick jobba igår också. Älskar att jobba så ska inte klaga, var lite stressigt igår bara.

Idag har iaf jag och Leon hunnit ta en promenad ner till stadsparken, vi matade alla fåglar.





Leon fick kasta en massa bröd, det tyckte han var jättekul. Även Frida var med, som var rädd för fåglar haha.







Elak och stor fågel, som skulle ta ändernas mat :( Så jag skrek och sprang efter den hahah





Sen lekte vi i lekparken. Också jätteskojj, gungade mest. Åh vad jag älskar dig din lille fis <3

Sen drog vi vidare till Willys, där jag försökte komma på nått att handla till mat idag.
Till slut kom jag fram till att vi skulle ha lasagne, det var 7-8 månader sen sist vi åt det. Och då fick vi maginfluensan från helvetet. Så ja, vi får se hur det går idag.

Nu ska jag väcka Leon så han inte är vaken hela natten sen.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ema

den "elaka" fågeln ville antagligen ha mat eftersom den bara är en bebis, söt sak.

2011-11-19 @ 17:09:58
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: du skulle ju gett han lite mat med! :) nej en fiskmås känner jag igen ^^ det är en stortrut-bebis, de som ser ut som extreeeeemt stora fiskmåsar när de är vuxna.

2011-11-19 @ 17:17:14
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0