valen snackar

Godmorgon, Leon är faktiskt ganska nyvaken hehe. Ja han sover länge den pojken, nu sitter han och äter frukost.
Idag ska han inte vara på dagis förens vid 11 för han blir hämtad av pappa kl 16.30, jag ska jobba kväll.



Väskan är packad och klar för dagis. Det blir mycket kläder som ska i nu när det är kallt ute. Dubbel uppsättning av allt.

Igår morse blev jag ingringd för jobb och när jag slutat var det direkt till dagis för samtal. Leon sköter sig utmärkt på dagis och han är så himla go. De säger att han går runt o myser haha. Någon dag vill jag faktiskt komma och titta lite, det var ju ett tag sen sist nu.

Sen hem och laga mat, efter det slocknade jag i soffan. Så jag hann aldrig åka och träna igår :/ Jag får nöja mig med att jag iaf cyklade hela dagen på jobbet igår. Alltid nått. Idag hinner jag inte heller träna. Men imorn om jag är ledig ska jag försöka komma iväg.

jaja nu borsta Leons gaddar, tror han har 16-18 tänder nu. Det har han iofs haft några månader nu.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0