Vår helg

När Alexander jobbar helg så har ju han sin "helg" mitt i veckan, och då brukar vi faktiskt låtsas att det är helg.
Så idag ska vi ju som sagt se Harry Potter, samt äta en jävla massa godis och chips.

Imorn ska jag träna, det blir nog bara kondition imorgon. När vi var där igår vid kl 5 så var de FULLT, så vi fick inte använda varken löpbandet el crosstrainern. Så ett tips, var inte där mellan 5-7, då är ALLA där.
Fast jag har faktiskt sån sjuk jäkla träningsvärk i mage/lår idag.

2007 började jag och Tony träna där, sen hade ju jag ett ganska långt uppehåll när jag var gravid och efter.
Har ju fortfarande kvar mina gamla sheman där, så jag brukar tjuvkika på dem ibland o se hur mkt bättre jag var då.
Det är faktiskt mitt mål med min träning, att jag ska kunna ta lika mycket som då. Det är långt kvar men jag ger inte upp. Sen vill jag ju såklart bli smalare och få bättre kondition. Också ett stort mål.



Jag & Tony, som jag för övrigt saknar att dampa med. Annat jag saknar från den tiden är mitt hår och min kropp.
Vem vet, om jag går ner 10 kilo (vilket jag vägde då, alltså 10 kilo mindre än nu) så kanske jag blir blond igen.
Who nows?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0